Friday, July 6, 2012

Bola Bola Bola

Assalamualaikum
------------------------------------------------------------------------------

hey hey hey

Dengan bertemakan tajuk bola bola bola.. ok jah ni mak nak cerita sikit ni.. mak first time datang stadium untuk tengok bola.. hah! gempak starz x? kan kan kan

sebagai makhluk tuhan yang tidak suka permainan bola sepak ini, seharusnya tidak perlu berada di stadium ini kan? tapi selepas di DIPAKSA oleh kedua ibu bapa, aku terpaksa akur *cewahh  hahahah

ok start kat sini

aku pergi stadium kat Petaling Jaya , dekat ngan area paradigm mall .. perlawanan antara nogori abah den dan PKNS selangor. 

keadaan di dalam stadium petaling jaya.. mata aku tak dapat zoom langsung , muka pemain.serius! percayalah

ok..cuba try fokus kan mata anda di abang-abang rela kat bawah tu.. dia usha korang!! hahaha

first aku tengok perlawanan ni bermula, aku tengok RELA tu je.. sian diorang , kene berdiri tegak je kat situ.. aku try lah ba-bye diorang.. diorang taknak senyum jah!! kengkonon nak kasi diorang happylah sikitkan.. then buat dono je.. sian aku.. dah lah bosan.. 

baru je beberapa minit aku perlawanan bermula.. negeri sembilan dah masok kan gol.. ape lagi!! aku pon ambik lah gamba.. tapi gambar aku lah..hahaha orang first time datang stadium, mulut kena kasi bukak sikit..hahhaha

pistttt pisstttt  akak Rela belakang tuh pon garang oh.. seriusss..iye iye


nampak tak budak tu?? aku nye handphone tak boleh nak zoom jauh-jauh..so kabur lah sikitkan.. sian jugak kat dia..asyik kutip bola je.. aku nk ba-bye, dia tak nak pusing so.. aku bersimpati dari belakang jela ye.. Adik!! akak support dari belakang ye!!  :')

nampak tak gambar budak budak tuh.. diorang penyokong nogori .. masa nogori bermain, siap monyayi nyayi laie.. wahh semangat yoo.. koboranian ea torsolah gilo.. mano tak ea, datang sendiri sendiri yo, mak ayah ea mano ado.. tabik lah kek korang ni.. somangat nogori!! hahaha *abih terabor bahasa abah den*

ok, nih adik adik aku yang buat sampah ehh.. bukan aku!

aku cukup menyampah ngan benda alah ni.. sakit gile telinga aku.. adehhh..kot orang nogori sombilan tak dongar laie, tak tau lah den do..

ok..cukup di situ.. abah den balik dengan perasaan yang hampa.. sobab ea! negeri sembilan kalah lah.. hahaha.. PKNS menang 2-1.. hahaha sian je pulang.. hahaha.. aku gembira je.. sebab aku nak PULANG!

yay yay! kemenangan berpihak kepada aku! yay yay! hhehe

sekian terima kasih bubye! asalamualaikum!  :)











1 comment:

  1. http://hunyieda.blogspot.com/2012/07/giveaway-entry-paling-menarik-by-irra.html mari join sini dear..byk hadiah menarikk...

    ReplyDelete