Friday, March 29, 2013

Facial Spa Aromatherapy! :)

asalamualaikum


hehehe, very the long timelah i olls tak menghupdate belog ni. yela sapa lah nak membacakan , tidak seperti fatin liyana or bloggers2 yg lain. haha

ok hye, first nak cite pasal kerja aku sekarang , Opss practical . bajet bajet dah ade kerjaya. padahal study lagi. ngeh ngeh

dah nak masok 3 bulan lebih im working at Telenex Asia . sungguh gah namanya kan. hahha bangga terlebih. actly kerja aku more kepada telemarketer, first2 masok dapat kerja luar , g sungai bulohlah, g Mid valley lah. tapi tu awl awl permulaan kerja. aku bab bab nak kne jumpa customer mengigil sikit kaki. almaklumlah aku ni pemalu orangnya hahahah . tak kelakar kan, ok diam. tapi bila dah biasa , kerja ni jadi enjoy plak , klu bole biar smpai bila bila, coz tak de lah  aku nak terbangak. atleast penuh jugaklah purse aku ni dengan bonussss *keching keching*

then hari hari seterusnya berlalu tanpa event event lagi. terasa sungguh sunyi dunia ni , hari hari duduk hadap lappy je kat office buat calling je. but a lot of thing that i have learn at telenex asia with the all staff. ok! i have story that i like to share with u olls. Bos i olls paling baik kat dunia, based on my experince almost 3 months ni lah. hahaha. cerita bajet bajet dah keje almost 3 years gitu. tapi lantaklah, yang aku tau dia baik. dia sabar jaga kanak kanak baru blaja mcm aku ni slow slow. Nama my mentor is Miss Fathiha. hikhikhik. dia belum kawin lagi so sesape abang abang nak masuk line just leave me a message ok *kenyit mata*

sekali miss fathiha baca ni, dia cubit cubit aku kang. hahahah

ok! soo very very lari tajuk from Facial Spa right? hahaha .

ok! aclty masa buat event dekat mid valley, kami mendapat voucher untuk pergi facial spa yg berharga RM180. wow gila punye, facial je RM180.tak pernah aku tengok facial saja harga centuh, i thought bila dia cakap facial spa, its stand for facial muka + spa badan. so no wonder price dia cengitu.

 then selepas di briefing oleh bos, baru lah tau adoinye pon. maap lah sye ni bukan selalu pon berfacial ni. patutlah orang orang kat mid tu bertungkus lumus , bertarik tarik baju tudung tangan aku semua untuk mendapatkan voucher ini. then aku hanya tersipu sipu malu bila miss fathiha hulur ini voucher pada aku. tapi jual mahal sikitlah. tapi lepas miss fathiha paksa suruh ambik and pergi. aku nak buat mcm mane lagi, terima jela hik hik. hahaha #iniSemuaPoyo~~  *ish dh ramai gila org pkai ayat ni.

alamak ngantoklah, part 2 boleh tah? jumpe nanti lah ye kbye

Opss lupe nak bgtau Spa yang aku pegi ni nama dia MalSwisse

   

ini antara produk produk yang dia pkai, gila punya bagos it told u. hahaha. tapi bayangkanlah pencuci muka saja rm150 per bottle. aiyoo besaq bijik mata ceq pandang dia. hehe

see you ! asalamualikum






No comments:

Post a Comment