Sunday, June 17, 2012

Hakikat

Asalamualaikum :P

Hakikat sebenar berlaku, bila aku tengok blog orang.. semua best, cantik, ada idea tertentu yang diorang nak kongsikan.. aku?? hampeh

Cita sikit pasal life aku eh.. keputusan SPM aku bagi Bahasa Malaysia memang dalam kategori yang ok.. tapi aku sangat malas untuk mereka ayat..*AyatBukuSket

sooo..ini lah yang terjadi dalam blog aku.. Arghh, baru sekarang aku sedar betapa pentingnya , bahasa malaysia time sekolah dulu-dulu *semata-mata...

Nak buat orang tertarik dengan ayat kita, punya lah susah..aku sendiri tak faham kenapa.. mungkin diorang ni semua bela saka kot! untuk tarik orang *againSemata-mata .. just kidding.. diorang mesti power untuk tulis ayat-ayat diorang.. BM dapat berapa lah tuh..

Nak menyedapkan hati sendiri actully aku nih sedang syok sendiri..haha.. ok continue , nak menyedapkan hati sendiri , "aku masih muda dalam industri blogging " *aiceceh ayat nk retis je.. padahal .. dah lama, aishh takda bakat lah anda aqma..ish2

mood aku sekarang ialah  tengah perah otak    
untuk berjaya dalam bidang blogger..  sat gi puan asmah menjerit plak kang.. "mak hantar k.ngah gi belajar tuh tok buat bisnes ke kerja ape ke..ni nk jadi blogger yang berjaya buat apa? "

ok tuh dia , mak aku.. belum buat lagi aku dah tau akibatnya.. so aku tak nak ambik risiko yang banyak.. so aku just update blog ni bila ada masa terluang.. *Citttooo

ok!! thennn.. aku dah kehabisan idea.. bye!!!!

poie pokan naik basikal
naik basikal capok plak tu
aku buat blog guna akal
klu tak best, saya beransurlah dulu

hehehe.. asalamualaikum

No comments:

Post a Comment